openSuSE
Username:
Password:
Linki sponsorowane: | inwestycje | erasmus in warsaw
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: instalacja kodeków i sterowników do oglądania filmów bez połączenia z netem  (Przeczytany 22861 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Andrzej79
*
Offline Offline

Wiadomości: 18


« : Marzec 25, 2008, 10:29:06 »

Witam
Mam na laptopie OpenSuse 10.03, ze środowiskiem graficznym Gnome i chciałbym doinstalować wszelkie niezbędne kodeki do oglądania filmów, niestety nie mam i w najbliżsyzm czasie nie będę miał połącznie laptopa z netem pozgrywałem więc kodeki na pendrive'a i wrzuciłem na laptopa nie wiem jednak co dalej z nimi zrobić jak je zainstalować???
jestem zupełnie początkujący jeśli chodzi o linuxa, dlatego bardzo proszę o pomoc

Zapisane
SiBUL
Admin
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 211


Forumowy egzorcysta


« Odpowiedz #1 : Marzec 25, 2008, 15:02:59 »

Jakie to kodeki, jakie mają rozszerzenie, z jakiego źródła pochodzą. Napisz coś więcej bo z obecnego opisu nie wiele możemy pomóc Pozdrawiam
Zapisane
Andrzej79
*
Offline Offline

Wiadomości: 18


« Odpowiedz #2 : Marzec 25, 2008, 15:06:08 »

wyszukując kodeki posiłkowałem się tą instrukcją:
hxxp: www. susek. info/article/Multimedia-w-OpenSUSE-10. 3-w-jednym-kliknieciu. shtml

a konkretnie szukałem tego:
libdvdcss
libxine1
amarok-xine
k3b-codecs
w32codec-all
ffmpeg

kodeki te mam zgrane do komputera i umieszczone w nowym folderze i tam rozpakowane
nie potrafie ich jednak zainstalowac
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2008, 15:13:19 wysłane przez Andrzej79 » Zapisane
SiBUL
Admin
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 211


Forumowy egzorcysta


« Odpowiedz #3 : Marzec 25, 2008, 16:49:51 »

Jeżeli masz dostęp do Internetu na innym komputerze, wejdź na tą stronę: