openSuSE
Username:
Password:
Linki sponsorowane: | inwestycje | erasmus in warsaw
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak zainstalować Windows 8.1 i openSuse 13.1 na jednym komputerze?  (Przeczytany 6010 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Mimciok
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« : Marzec 23, 2014, 11:22:00 »

Dzień dobry,

Tak jak w temacie. Chciałbym zainstalować Windows 8.1 i openSuse 13.1 na jednym dysku. Zaznaczę tutaj, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o Linuksa. Do instalacji skłoniła mnie zawodność Windowsa.

Korzystając z poradników na różnych forach doszedłem do tego jak zainstalować samego Linuksa, z instalacją samego Windowsa też nie mam problemu. Jednak nie mam pojęcia jak podzielić partycje, w jakiej kolejności wykonywać czynności, aby zainstalować dwa systemy i żeby wszystko działało.

Przeszukałem internet, ale nigdzie nie znalazłem wyczerpującej odpowiedzi.

Jeśli ktoś wie jak to zrobić, to prosiłbym o w miarę proste wyjaśnienie, krok po kroku.

Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłem o co mi chodzi i ktoś będzie w stanie mi pomóc

« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2014, 11:23:53 wysłane przez Mimciok » Zapisane
tomagon
*
Offline Offline

Wiadomości: 12


« Odpowiedz #1 : Czerwiec 02, 2015, 08:05:01 »

Napisz jakiej wielkości jest dysk a także jak masz podzielony dysk.
Zapisane
Mimciok
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« Odpowiedz #2 : Czerwiec 05, 2015, 09:44:06 »

Dzięki za odpowiedź, ale sprawa już nie aktualna :p W końcu udało mi się to zrobić, a teraz i tak już nie korzystam z tego rozwiązania.
Zapisane
joannabb
*
Offline Offline

Wiadomości: 1


« Odpowiedz #3 : Lipiec 14, 2015, 15:09:25 »

Witam, będę robiła format dysku i instalował na Lapku win 8 i chcę na osobnej partycji zainstalować opensuse 13.2. Co  po kolei muszę zrobić.
Jaka kolejność Win 8 czy opensuse 13.2 ? I ile partycji dusku zrobić żeby to miało ręce i nogi.
pozr J (http://modowy.webcam)
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do: