openSuSE
Username:
Password:
Linki sponsorowane: | inwestycje | erasmus in warsaw
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Instalacja a tryb tekstowy  (Przeczytany 3766 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
omi_m
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« : Marzec 10, 2010, 19:57:36 »

Problem z instalacją 11.2 mam taki sam jak użytkownicy jakis czas wczesniej. Podczas zakończenia instalacji po odliczaniu zegara do restartu pojawia sie tryb tekstowy i stop . Tło ladne graficzne sie pojawia i tryb tekstowy z mozliwoscia logowania .. restart nie nastepuje. Po wymuszeniu restartu wybieram tryb dowolny i ponownie kieruje mnie do trybu tekstowego. Instalacje przeprowadzilem na innym komputerze i objaw byl podobny. Wpisując w użytkowniku root a w haśle hasło ustawione podczas instalacji uruchamia się ale w języku angielskim. Biorac pod uwage ze jestem zielony z trybu tekstowego nic nie jestem w stanie zrobic, prosze o jakas pomoc.
Zapisane
saturno
*
Offline Offline

Wiadomości: 14


« Odpowiedz #1 : Marzec 10, 2010, 22:30:25 »

Z jakiego nośnika instalujesz ?
Sprawdzałeś sumę kontrolną pliku .iso przed wypalaniem płyty ?
Sprawdzałeś płytę instalatorem ?
Próbowałeś instalacji z wyłączoną opcją konfiguracji automatycznej ?
Próbowałeś instalacji w trybie bezpiecznym ?

Napisz też parę słów o sprzęcie oraz co obecnie znajduje się na dysku i czy dobrze działa.

Cytuj
Tło ladne graficzne sie pojawia i tryb tekstowy z mozliwoscia logowania
Przejrzyj zawartość pulpitu po wciśnięciu kombinacji klawiszy: Ctrl+Alt+F1 oraz Ctrl+Alt+F2 oraz Ctrl+Alt+F3 i tak dalej.
Pod którąś z kolei kombinacją klawiszy może znajdziesz na pulpicie źródło niepowodzenia instalacji

Problem z instalacją 11.2 mam taki sam jak użytkownicy jakis czas wczesniej.
Podaj jakieś linki.
Zapisane
omi_m
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« Odpowiedz #2 : Marzec 11, 2010, 22:06:29 »

Nośnik z jakiego bylo instalowane zostal zakupiony w sklepie wraz z gazeta.